موضوع مهم وخطير بخصوص سائقي باصات شركة أفيكيم

رسالة وصلتنا من مواطن قسماوي ننشرها كما هي –

السلام عليكم أخوي مصطفى أنشرها على صفحتك لو سمحت وشكرا .

في موضوع مهم وخطير بخصوص سائقي باصات شركة אפיקים

في البلد.

اليوم وبمحض الصدفة، تعرضت مرتين تقريبًا لحادث سير بسبب أسلوب القيادة المتهور لبعض سائقي الباصات، قيادة سريعة وخطيرة وكأنهم في سباق، دون أي اعتبار لأرواح الناس.

الأمر لا يقتصر عليّ فقط، فخلال جلسة كنت متواجدًا فيها اليوم، تبيّن أن نفس المشكلة تتكرر مع عدد من المواطنين، ما يدل على أن الموضوع أصبح ظاهرة مقلقة وليست حالة فردية.

نطالب الجهات المسؤولة وشركة אפיקים بتحمّل مسؤولياتها، وتشديد الرقابة على السائقين، واتخاذ الإجراءات اللازمة قبل وقوع كارثة لا قدّر الله.

سلامة المواطنين فوق كل اعتبار.

وشكرًا للجميع، ويعطيكم ألف عافية.

שלום לכולם,

ברצוני להעלות נושא חשוב ומדאיג בנוגע לנהגי האוטובוסים של חברת אפיקים ביישוב.

היום, ובמקרה לחלוטין, הייתי מעורב בשני מקרים של כמעט תאונת דרכים, בעקבות נהיגה פרועה ומסוכנת של חלק מנהגי האוטובוסים – מהירות מופרזת, חוסר זהירות ונהיגה כאילו מדובר במרוץ, ללא התחשבות בחיי אדם.

לא מדובר במקרה אישי בלבד. במהלך ישיבה שבה השתתפתי היום, התברר כי תושבים נוספים חוו מקרים דומים, דבר שמעיד שמדובר בתופעה מסוכנת ולא באירוע בודד.

אנו דורשים מהגורמים האחראים ומחברת אפיקים לקחת אחריות, להגביר את הפיקוח על הנהגים ולנקוט בצעדים הנדרשים לפני שתתרחש חלילה טרגדיה.

בטיחות הציבור מעל הכול.

תודה לכולם.

شاهد أيضاً

مشاركة عن نقوط العرس – الشيخ وليد فريج

خايف يطلع نقوط العرس بالآخر حرام.كله مخاجله وحرج.هو هدية ولا قرض ودين.لساتكم تحكو عن نقوط …